Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Khamis, 17 Julai 2014

Rangka Manusia Di Gigi Air

Rangka dipercayai manusia ditemui berhampiran gigi air di tapak pembinaan di Pulau Melaka

Polis sedang menyiasat di lokasi rangka ditemui.


MELAKA - Sebahagian rangka dipercayai milik manusia ditemui berhampiran gigi air di tapak pembinaan di Pulau Melaka di sini, semalam. 
Difahamkan, rangka yang hanya mempunyai punggung, tulang peha dan kulit pada bahagian tulang belakang itu ditemui seorang lelaki kira-kira jam 2.30 petang. 
Menurut sumber, rangka yang tidak mempunyai kepala, tangan, badan dan kaki ditemui di atas timbunan sampah di kawasan itu. 
"Dipercayai rangka ini milik manusia, namun jantinanya masih tidak diketahui kerana bahagian perut, isi dan kemaluannya sudah tiada. 
"Ia dipercayai dihanyutkan arus ke kawasan ini ketika air pasang sebelum tersangkut pada longgakan sampah berkenaan," katanya semalam. 
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Melaka Tengah Asisten Komisioner Salehhudin Abdul Rahman mengesahkan menerima laporan berhubung penemuan rangka berkenaan. 
"Rangka itu dihantar ke Hospital Melaka untuk dibedah siasat bagi mengenal pasti identitinya dan buat masa ini kes diklasifikasikan sebagai kematian mengejut (SDR)," katanya. - myMetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.