Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Khamis, 23 Oktober 2014

Wanita China Pecah Mesin ATM Dengan Tangan

Seorang wanita yang gagal mengeluarkan wang memecahkan mesin ATM dengan hanya menggunakan tangan

Wanita ini dilaporkan berang selepas beberapa kali gagal mengeluarkan wang di mesin ATM berkenaan

Mesin ATM yang dipecah wanita ini terletak di sebuah pusat beli-belah

Beginilah keadaan  mesin ATM selepas wanita itu berjaya ditenangkan


DONGGUAN, China – Seorang wanita yang berang selepas gagal mengeluarkan wang di sebuah mesin pengeluaran wang automatik (ATM) bertindak memecahkan mesin berkenaan dengan hanya menggunakan tangan.
Wanita yang tidak dikenali itu dilaporkan berang selepas beberapa kali gagal mengeluarkan wang di mesin ATM tersebut yang terletak di sebuah pusat beli-belah di bandar ini.
Kerana tidak berpuas hati, wanita itu dilihat mula memecahkan mesin berkenaan dan mencabut setiap komponen satu-persatu menggunakan tangannya. 
Wanita tersebut kemudian berjaya ditenangkan oleh beberapa pengawal keselamatan pusat beli-belah berkenaan yang melihat aksi ganasnya di kamera keselamatan premis itu.
Sementara itu, seorang jurucakap pusat beli-belah berkenaan berkata, wanita itu tidak dapat mengeluarkan wangnya kerana mesin itu rosak ketika dia menggunakannya.
Katanya, ATM berkenaan mudah rosak kerana ia sudah lama dan beberapa komponen mesin itu diperbuat daripada plastik. – Agensi/ Kosmo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.