Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Rabu, 19 November 2014

Wajah Suspek Letupan Bom Di Bukit Bintang

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Tajudin Md Isa (kanan) menunjukkan lakaran wajah suspek.

Imej wajah suspek yang dilakar oleh pelukis profesional


KUALA LUMPUR - Polis menggunakan khidmat pelukis profesional bagi melakar gambar wajah salah seorang lelaki yang dipercayai mencampakkan bom tangan dalam insiden letupan di hadapan sebuah kelab malam di Sun Complex, Bukit Bintang di sini, 9 Oktober lalu.
Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Tajudin Md Isa berkata, berdasarkan empat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di lokasi kejadian, pihaknya mengenal pasti kewujudan dua lelaki yang berada di lokasi itu sebelum letupan berlaku.
Menurutnya, imej seorang lelaki itu yang melarikan diri sebaik letupan bom itu berlaku berjaya diperoleh.
"Pihak polis merujuk rakaman berkenaan kepada pihak forensik PDRM (Polis Diraja Malaysia) dan mendapatkan pelukis profesional bagi melakar gambaran imej seorang suspek dipercayai terbabit dalam kejadian itu.
"Kita percaya imej lelaki yang dilukis itu berusia 40-an. Ketika kejadian dia memakai baju berbelang putih hitam," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur di sini, semalam. - myMetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.