Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Selasa, 30 Disember 2014

Misteri Corak Pelik Di Ladang Barli Mexico

Sekumpulan penduduk di bandar Texcoco di Mexico melihat corak pelik yang terbentuk di sebuah ladang barli baru-baru ini.

Ramai penduduk percaya bentuk aneh ini adalah kesan sebuah kapal makhluk asing yang mendarat di ladang ini

Pemandangan landskap dilihat dari udara

Polis sedang mengawal kawasan ini. Kira-kira 2,000 orang, termasuk ahli sains telah datang ke sini

BANDAR RAYA MEXICO – Penduduk di bandar Texcoco dekat sini gempar selepas beberapa corak aneh dikesan terbentuk di sebuah ladang barli baru-baru ini.
Ramai penduduk percaya bentuk aneh yang disedari seorang penduduk pada awal pagi Krismas lalu itu adalah kesan sebuah kapal makhluk asing yang mendarat di ladang tersebut.
Sehari sebelum penemuan itu, beberapa penduduk tempatan mendakwa melihat satu objek terbang tidak dikenali (UFO) berlegar-legar berhampiran kawasan berkenaan.
Sebuah akhbar tempatan melaporkan, seorang daripada penduduk itu mendakwa melihat UFO bercahaya terbang di kawasan berkenaan pada waktu malam sebelum bentuk aneh itu dikesan di ladang barli tersebut.
“Saya terkejut apabila melihat corak aneh di ladang barli itu dan terus membuat laporan polis kerana bimbang ia mungkin kesan daripada pendaratan kapal makhluk asing,” katanya.
Bagaimanapun, beberapa pakar beranggapan corak itu mungkin perbuatan manusia atau kesan daripada cuaca buruk yang melanda kawasan berkenaan. – Agensi/ Kosmo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.