Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Jumaat, 23 Ogos 2013

Bangkai Makhluk Aneh Di Pantai Sepanyol

Seorang perenang menemui bangkai makhluk aneh bertanduk yang telah reput di pantai Sepanyol

Panjang makhluk aneh ini empat meter dengan kepala terpisah dari badannya

Beberapa teori mencadangkan makhluk ini sejenis yu atau ikan dayung


Seorang perenang wanita telah menemui bangkai makhluk laut yang aneh di pantai Villaricos, Sepanyol, lapor Huffington Post. 
Makhluk aneh ini berbadan putih dengan panjangnya empat meter dan mempunyai tanduk di kepala. 
Ketika ditemui, bangkai makhluk aneh ini sedang mengalami proses pereputan dan mengeluarkan bau yang sangat busuk. 
Penyelaras Perlindungan Awam Maria Sanchez berkata, "Kami tidak tahu makhluk apa, tetapi ia berbau busuk, kerana ia sudah reput." 
Beliau menambah, "Wanita itu menemui satu bahagian, dan kami membantu beliau menemui yang lain ... Kita tidak tahu dia makhluk apa. Ia benar-benar berbau, kerana ia di peringkat penguraian."
Seorang jurucakap Persatuan Biologi Marin berkata, "Beberapa orang mengatakan ia boleh jadi tulang belakang jerung yang sudah reput. 
"Kita perlu mengenal pasti dengan betul. Jika ia adalah yu ia akan mempunyai tulang rawan yang bertentangan dengan tulang. 
"Bagi tanduk - ia cukup meyakinkan. Tiada siapa yang tahu apa-apa makhluk bertanduk di laut. Berdasarkan gambar yang ada anda tertanya-tanya jika ia adalah sebahagian daripada makhluk."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.