Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Khamis, 24 April 2014

BMW 420i Coupe Baharu Di Pasaran










BMW Group Malaysia hari ini melancarkan kereta BMW 420i Coupe baharu yang akan menaikkan penanda aras untuk segmen kereta premium jenis sports coupe. 
Dijual pada harga RM299,800 di atas jalan, BMW 420i akan memperkukuh kedudukan syarikat itu sebagai penjual jenama automotif premium nombor satu di negara ini. 
Ketua Pegawai Eksekutif Gerhard Pils yakin BMW 420i itu akan terus menyerlah dengan kemampuan dinamis serta memberi limpahan nikmat pemanduan kepada pembelinya di Malaysia. 
"Kereta BMW 420i Coupe dengan pelbagai pembaharuan ini akan membolehkan pembeli memilih satu rangkaian coupe bagi menikmati keselesaan sebenar sebuah kereta premium dua pintu," kata beliau dalam satu kenyataan. 
Kereta BMW 420i Coupe itu boleh diperoleh dalam warna alpine white, black sapphire, midnight blue, mineral grey dan leather dakota black. - Bernama


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.