Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Isnin, 8 April 2013

Wanita Maut Tercampak Dari Lori

Mayat mangsa terbujur di atas jalan raya selepas tercampak keluar daripada lori yang dipandu suaminya. Foto: Sinar Harian

NILAI – Seorang wanita maut di tempat akibat tercampak keluar daripada lori yang dipandu sendiri oleh suaminya, di Kilometer 45.5 Lebuhraya Elit arah utara, petang Jumaat. 
Dalam kejadian kira-kira jam 3.30 petang itu, mangsa, Noor Asiah Abd Manap, 36, yang duduk di bahagian penumpang terpelanting, disebabkan berlaku pergeseran di antara lori yang dinaikinya dengan sebuah lori treler yang berhenti di bahagian kecemasan lebuh raya berkenaan. 
Menurut Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Yusoff Awang, lori mangsa yang dipercayai datang dari arah Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) itu, dikatakan hilang kawalan sebelum merempuh belakang sebuah lagi lori yang sedang berhenti. 
Menurutnya pemandu lori itu, Misri Mismi, 36, dan seorang lagi penumpang kanak-kanak perempuan berusia empat tahun hanya mengalami cedera ringan dan dirawat sebagai pesakit luar di Hospital Tuanku Jaafar (HTJ). 
“Mayat mangsa yang dihantar ke HTJ juga telah dituntut oleh keluarga awal pagi semalam,” katanya kepada Sinar Harian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.