Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Khamis, 6 Disember 2012

Wanita Yang Menyusukan Monyet



NANYANG - Seorang isteri telah mendedahkan rahsia kejayaan suaminya sebagai jurulatih monyet terkenal di China.
Jiao Xinzhen, mendedahkan kaedah pelik yang digunakan di tempat latihan monyet suaminya, Huang Aiqing di Nanyang, wilayah Henan. Huang, merupakan salah seorang jurulatih monyet yang banyak mempamerkan bakat monyet-monyet belaannya untuk beraksi dalam filem, sarkas, teater dan pertunjukan jalanan. 
"Beberapa ekor anak monyet kadang-kadang datang ke tempat tidur kami pada waktu malam untuk menghisap payudara saya. Saya merasa mereka seperti anak-anak saya," ujar Jiao. 
Pasangan ini telah mengambil seekor monyet sebagai anak kedua dan teman bermain untuk anak mereka, Ti. 
"Ketika saya melihat dia bermain dengan anak saya, saya dapat merasakan betapa dekatnya kita dengan mereka dan mereka dengan kita dan saya gembira anak saya mempunyai kawan bermain yang baik," ujar Huang. - Daily Mail
_______________________________________________________________________

Wow!
wanita China ini menyusukan monyet macam menyusukan anaknya sendiri?
tak sakit ke? dia tak ada rasa geram ke?
alangkan anak sendiri pun kadang kala menggigit...
  
Nasib baik tak macam kata pepatah melayu lama
"kera di hutan disusukan, anak sendiri mati kelaparan!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.