Allah berfirman dalam al-Quran:

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran." Mafhum Surah al-Asr: ayat 1 - 3.

Jumaat, 8 Februari 2013

Bonus Jubli Emas Tabung Haji 8 Peratus

Foto: Tabung Haji


KUALA LUMPUR - Lembaga Tabung Haji (TH) hari ini mengumumkan pemberian bonus jubli emas yang dibuat oleh YB. Mejar Jeneral Dato' Seri Jamil Khir bin Haji Baharom, Menteri di Jabatan Perdana Menteri bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2012. 
Pengumuman bonus jubli emas yang dinamakan sempena sambutan 50 tahun penubuhan TH ini memperlihatkan peningkatan kadar bonus sebanyak 0.5 peratus berbanding pemberian bonus sebanyak 6.0 peratus yang dibayar pada 2011. Sempena perayaan sambutan 50 tahun ini juga, para pendeposit turut menikmati agihan bonus khas sebanyak 1.5 peratus. 
Majlis ini turut dihadiri oleh Pengerusi TH, YBhg. Tan Sri Dato' Sri Abi Musa Asa'ari Mohamed Nor, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif TH, Dato' Paduka Ismee Ismail, Ahli-ahli Lembaga Pengarah TH, Ahli-ahli Panel Pelaburan TH serta barisan pengurusan kanan TH. - Tabung Haji

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang menggunakan perkataan kesat dan lucah atau tidak sopan tidak akan disiarkan.